Påmelding 25-manna med OK Moss

Postet av Morten Breimo den 19. Aug 2024

25manna stafetten 2024

Lørdag 12 oktober stiller OK Moss i tradisjonen tro med et lag på  25manna stafetten i Haninge utenfor Stockholm, og det er igjen klart for alle medlemmer som er interessert til å melde seg på. Meld dere på her.

Hva  er 25manna stafetten?

Det er en stafett med 25 løpere på hvert lag og hvor det er en stor fordel for klubber med god bredde. På noen av strekkene er det kun en som løper mens på andre er det 4 parallelle løpere.

Dette er et veldig sosialt og morsomt klubbarrangement

Les mer her

Plan

Vi reiser med buss fra Moss til Stockholm i 14 tiden  fredag ettermiddag 11 oktober. Vi stopper underveis for middag.

I år skal vi på bo på Clarion Collection Hotel Tapetfabriken, hvor middag lørdag kveld er inkludert i hotellprisen. Klubben har booket et antall dobbeltrom til 1695 kr pr rom/natt. Mer om hotellet her:  Clarion Hotel Tapefabriken

Lørdag løper vi 25mannastafetten. Klubben melder på lag.

Søndag løper vi 25-mannamedeln før vi returnerer til Moss med buss ned middagsstopp underveis.

Påmeding til løpet vil komme her:  25mannamedeln. Her må dere melde dere på selv hvis dere ønsker å løpe denne.

Laguttak

UK vil komme tilbake til mer informasjon om uttak av laget til 25 manna stafetten.

Klubbspons

Klubben sponser buss, påmeldingsavgifter til stafetten og teltplass for klubbtelt.

Deltagere må selv dekke overnatting og mat på reisen. Middag/kveldsmat lørdag kveld er som nevnt inkludert i hotellprisen.

Vi har holdt av rom med overnattingsplasser til 1 lag + noen reserver/heiagjeng, så meld dere på, slik at vi får oversikt over hvor mange som vil være med, og om mulig evt bestiller flere rom.